Arbeider

Siden 2014 har Horvei Kommunikasjon AS ledet prosjekter som engasjerer publikum både lokalt og internasjonalt. Vår ekspertise på tvers av ulike bransjer lar oss levere arrangementer skreddersydd for å engasjere og inspirere.

I Norge er sjakksendinger godt kjent og populært som underholdning blant folk flest. Internasjonalt var sjakk derimot betydelig underutviklet som TV-produkt. Vi har gjort en stor innsats for å endre dette. Ved å introdusere innovative konkurranseformater har vi gjort spillet mer tilgjengelig og attraktivt på den internasjonale scenen. Vår innsats har økt spillets popularitet globalt og styrket interessen fra sponsorer.Disse initiativene har forbedret opplevelsene for spillere og fans verden over, og tiltrukket betydelig kommersiell interesse. Gjennom strategiske partnerskap har vi åpnet nye muligheter for vekst, og etablert sjakk som en verdifull plattform for kommersiell deltakelse internasjonalt.Nedenfor er nøkkelhøydepunkter fra vårt arbeid med å øke sjakkens popularitet og kommersielle potensial på globalt nivå.

arrow left
Arrow right

Magnus Carlsen og Microsoft for Sjakk-VM 2016

Det første FIDE-verdensmesterskapet i Fischer-sjakk

Meltwater Champions Chess Tour – 2021-sesongen

Meltwater Champions Chess Tour – 2022-sesongen

Tidligere kunder